IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Маркетингове забезпечення діяльності агропромислових кластерів

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пшенична, Т. М.
dc.date.accessioned 2015-09-22T19:25:47Z
dc.date.available 2015-09-22T19:25:47Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/5199
dc.description Пшенична, Т. М. Маркетингове забезпечення діяльності агропромислових кластерів / Т. М. Пшенична // Формування ринкової економіки: зб. наук. праць. – К. : КНЕУ, 2015. – С. 332-340. en_US
dc.description.abstract У статті розглядається маркетингове забезпечення агропромислових кластерів, що направлене на формування специфічних організаційних утворень як складових трирівневої інтеграційної моделі з виробництва, переробки і реалізації молока та молочної продукції. А також спрямоване на підвищення ролі великотоварних виробників сировини з урахуванням вимог СОТ, задля створення повноцінної сировинної бази, що відповідає міжнародним стандартам якості молочної продукції. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher К.: КНЕУ en_US
dc.relation.ispartofseries Збірник наукових праць;
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject кластер en_US
dc.subject молоко та молочна продукція en_US
dc.title Маркетингове забезпечення діяльності агропромислових кластерів en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу