dc.contributor.author |
Острянко, Т. С.
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-23T18:28:58Z |
|
dc.date.available |
2015-09-23T18:28:58Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/5278 |
|
dc.description |
Острянко, Т. С. Системно-орієнтована модель організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі / Т. С. Острянко // Проблеми соціальної роботи : філософія, психологія, соціологія. - ЧНТУ. - 2015. - № 2 (6). - С. 62-70. |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті представлена і охарактеризована системно-орієнтована модель організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі. Розроблена модель складається з шести компонентів: цільового, компоненту взаємодії, організаційного, технологічного, рефлексивного, органааційно-змістовного та відображає основні етапи послідовної організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога у закладі загальної середньої освіти - інформаційно-аналітичний, планово-прогностичний, діагностичний, організаційно-діяльнісний, оцінювально-рефлексивний. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
;№ 2 (6) |
|
dc.subject |
модель |
en_US |
dc.subject |
етапи |
en_US |
dc.subject |
компоненти |
en_US |
dc.subject |
організаційно-педагогічна діяльність |
en_US |
dc.subject |
соціальний педагог |
en_US |
dc.title |
Системно-орієнтована модель організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |