dc.contributor.author |
Селінний, М. М.
|
|
dc.date.accessioned |
2015-10-04T23:16:43Z |
|
dc.date.available |
2015-10-04T23:16:43Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/5822 |
|
dc.description |
Селінний, М. М. Організаційно-економічний механізм маркетингу в бурякоцукровому під комплексі / М. М. Селінний // Чернігівський науковий часопис Чернігівського державного інституту економіки і управління. Сер. 1 : Економіка і управління. – 2012. – № 1 (3). – С. 173-180. |
en_US |
dc.description.abstract |
Розвиток бурякоцукрового комплексу за останні роки свідчить, що в Україні не вдалось ввести механізм регулювання ринку цукру. Тому необхідним вважаємо обмеження кола осіб, які можуть займатись реалізацією цукру. Зниження рівня цін на цукор і цукровий буряк для посилення конкурентної боротьби на ринку та витіснення з ринку контрабандного цукру. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: ЧДІЕУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Чернігівський науковий часопис ЧДІЕУ. Серія 1, Економіка і управління;№ 1 (3) |
|
dc.subject |
бурякоцукровий комплекс |
en_US |
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.subject |
ринок |
en_US |
dc.subject |
цукор |
en_US |
dc.subject |
цукровий буряк |
en_US |
dc.title |
Організаційно-економічний механізм маркетингу в бурякоцукровому підкомплексі |
en_US |
dc.title.alternative |
Organization and economic marketing mechanism in sugar-beet subcomplex |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |