IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Організаційно-економічний механізм маркетингу в бурякоцукровому підкомплексі

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Селінний, М. М.
dc.date.accessioned 2015-10-04T23:16:43Z
dc.date.available 2015-10-04T23:16:43Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/5822
dc.description Селінний, М. М. Організаційно-економічний механізм маркетингу в бурякоцукровому під комплексі / М. М. Селінний // Чернігівський науковий часопис Чернігівського державного інституту економіки і управління. Сер. 1 : Економіка і управління. – 2012. – № 1 (3). – С. 173-180. en_US
dc.description.abstract Розвиток бурякоцукрового комплексу за останні роки свідчить, що в Україні не вдалось ввести механізм регулювання ринку цукру. Тому необхідним вважаємо обмеження кола осіб, які можуть займатись реалізацією цукру. Зниження рівня цін на цукор і цукровий буряк для посилення конкурентної боротьби на ринку та витіснення з ринку контрабандного цукру. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧДІЕУ en_US
dc.relation.ispartofseries Чернігівський науковий часопис ЧДІЕУ. Серія 1, Економіка і управління;№ 1 (3)
dc.subject бурякоцукровий комплекс en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject ринок en_US
dc.subject цукор en_US
dc.subject цукровий буряк en_US
dc.title Організаційно-економічний механізм маркетингу в бурякоцукровому підкомплексі en_US
dc.title.alternative Organization and economic marketing mechanism in sugar-beet subcomplex en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу