IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Перегляд ПЕРІОДИЧНІ ВИДАННЯ НУ «Чернігівська політехніка» за темою "brand"

ISSN 2415-363X

Перегляд ПЕРІОДИЧНІ ВИДАННЯ НУ «Чернігівська політехніка» за темою "brand"

Сортувати за: Впорядкувати за: Результатів на сторінці:

  • Гришова, І. Ю.; Наумов, О. Б.; Шабатура, Т. С. (Чернігів: ЧНТУ, 2016)
    A brand as a key determinant of the formation of competitive advantage and a source of increasing financial flows is covered in the article. The role of the brand in the intangible assets of the enterprise and the creation ...
  • Стріелковскі, В.; Тарханова, Н. П. (Чернігів: ЧНТУ, 2016)
    Tourism is a sector of economy with a widespread development. One of the most promising types of tourism is cultural tourism. However, the economic impact of tourism is positive when driven by the well-designed policy of ...
  • Алєшугіна, Н. О.; Зеленська, О. О. (Чернігів: ЧНТУ, 2019)
    Обґрунтована необхідність створення оригінальної гастрономічної пропозиції Чернігівської області для розвитку в ній в’їзного туризму, визначено сильні та слабкі сторони етнічної української та чернігівської кухні, окреслено ...
  • Єфременкова, Н. А. (НУ «Чернігівська політехніка», 2020)
    У статті визначено важливість пошуку в сучасному світі чинників підвищення ефективності бізнесу, зазначено роль дизайн-менеджменту як об’єднуючого елементу для дизайну, дизайн-мислення, бренд-менеджменту, технологій, ...
  • Газуда, С. (Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
    Статтю присвячено дослідженню еволюційних підходів до обґрунтування процесу розвитку брендингу регіонів. Здійснено аналіз наукової літератури, який засвідчив значну увагу вчених до питань брендингу регіонів. Досліджено ...
  • Ястремська, Н. М. (Чернігів: ЧНТУ, 2016)
    Розглянуто питання ціноутворення в комунікаційній політиці підприємства-товаровиробника з огляду на кінцевого споживача і посередницькі організації, через яких проходить товар на шляху від виробника до споживачів. Особливу ...
  • Салюк, А. П. (Чернігів : ЧНТУ, 2018)
    В роботі розглянуто основні особливості формування та просування бренда підприємства, визначено основні маркетингові інструменти необхідні для становлення та просування бренду на ринку. Перевагами поданої послідовності ...
  • Сидорук, С. В. (Чернігів: ЧНТУ, 2016)
    Розроблено концепцію бренду готельних послуг в регіоні, яка враховує інтереси цільових груп споживачів, визначає можливість формування бренду, забезпечення стабільних надходжень грошових коштів до бюджету регіону, підтримку ...
  • Ільчук, В. П.; Пазюк, В. Л. (Чернігів : Чернігівський національний технологічний університет, 2016)
    Показана важливість участі держави у процесах створення та просування винного бренда та визначені джерела їх фінансування. Проаналізовано зарубіжний досвід державної підтримки процесів створення та просування винного бренда.