dc.contributor.author |
Безуглий, І. В.
|
|
dc.contributor.author |
Стеченко, Д. М.
|
|
dc.date.accessioned |
2015-10-30T13:38:20Z |
|
dc.date.available |
2015-10-30T13:38:20Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/7654 |
|
dc.description |
Стеченко Д. М. Особливості формування рекреаційно-туристичного бренду України в контексті зарубіжного досвіду / Д. М. Стеченко, І. В. Безуглий // Вісник Чернівецького інституту КНТЕУ. – 2014. – Вип. III (55). – С. 86-94. |
en_US |
dc.description.abstract |
Подано авторське визначення рекреаційно-туристичного бренду країни як сформованої у свідомості споживача сукупності уявлень, асоціацій, думок щодо пропозиції видів послуг, їх якості, місця розташування об’єктів інфраструктури, наявності природно-рекреаційних та культурно-пізнавальних ресурсів, оздоровчих властивостей територій та курортів, рівня розвитку мережевих структур, які впливають на мотивацію туристів відвідати Україну. Обґрунтовано інструментальне забезпечення просування бренду України на світових ринках рекреаційно-туристичних послуг. Висвітлено основні маркетингові концепції формування рекреаційно-туристичного бренду країни, подано критерії їх вибору. Узагальнено існуючі методики оцінки бренду країн. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Вісник Чернівецького інституту КНТЕУ;Випуск III (55) |
|
dc.subject |
маркетинговий підхід |
en_US |
dc.subject |
логотипи рекреаційно-туристичних центрів |
en_US |
dc.subject |
слогани |
en_US |
dc.title |
Особливості формування рекреаційно-туристичного бренду України в контексті зарубіжного досвіду |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |