IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Особливості формування рекреаційно-туристичного бренду України в контексті зарубіжного досвіду

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Безуглий, І. В.
dc.contributor.author Стеченко, Д. М.
dc.date.accessioned 2015-10-30T13:38:20Z
dc.date.available 2015-10-30T13:38:20Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/7654
dc.description Стеченко Д. М. Особливості формування рекреаційно-туристичного бренду України в контексті зарубіжного досвіду / Д. М. Стеченко, І. В. Безуглий // Вісник Чернівецького інституту КНТЕУ. – 2014. – Вип. III (55). – С. 86-94. en_US
dc.description.abstract Подано авторське визначення рекреаційно-туристичного бренду країни як сформованої у свідомості споживача сукупності уявлень, асоціацій, думок щодо пропозиції видів послуг, їх якості, місця розташування об’єктів інфраструктури, наявності природно-рекреаційних та культурно-пізнавальних ресурсів, оздоровчих властивостей територій та курортів, рівня розвитку мережевих структур, які впливають на мотивацію туристів відвідати Україну. Обґрунтовано інструментальне забезпечення просування бренду України на світових ринках рекреаційно-туристичних послуг. Висвітлено основні маркетингові концепції формування рекреаційно-туристичного бренду країни, подано критерії їх вибору. Узагальнено існуючі методики оцінки бренду країн. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.relation.ispartofseries Вісник Чернівецького інституту КНТЕУ;Випуск III (55)
dc.subject маркетинговий підхід en_US
dc.subject логотипи рекреаційно-туристичних центрів en_US
dc.subject слогани en_US
dc.title Особливості формування рекреаційно-туристичного бренду України в контексті зарубіжного досвіду en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу