dc.contributor.author |
Роговий, А. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2015-11-23T21:51:48Z |
|
dc.date.available |
2015-11-23T21:51:48Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/7910 |
|
dc.description |
Роговий А. В. Застосування інструментів маркетингових комунікацій підприємств упродовж інноваційного циклу продукції / А. В. Роговий // Науковий вісник ЧДІЕУ. Серія 1. Економіка : збірник наукових праць. – Чернігів, 2014. – №4 (24). - С. 200-210 |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті висвітлено комунікаційне забезпечення підприємств упродовж інноваційного циклу продукції, наведено горизонтальний і вертикальний аналітичний зріз інноваційного процесу підприємств. Важливе науково-практичне значення має встановлена відповідність маркетингових комунікацій до етапів інноваційного циклу |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧДІЕУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Економіка;Серія 1 |
|
dc.subject |
маркетингові комунікації, інноваційний процес, споживчі переваги, економічна ефективність, інноваційний маркетинг |
en_US |
dc.title |
Застосування інструментів маркетингових комунікацій підприємств упродовж інноваційного циклу продукції |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |