IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Застосування інструментів маркетингових комунікацій підприємств упродовж інноваційного циклу продукції

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Роговий, А. В.
dc.date.accessioned 2015-11-23T21:51:48Z
dc.date.available 2015-11-23T21:51:48Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/7910
dc.description Роговий А. В. Застосування інструментів маркетингових комунікацій підприємств упродовж інноваційного циклу продукції / А. В. Роговий // Науковий вісник ЧДІЕУ. Серія 1. Економіка : збірник наукових праць. – Чернігів, 2014. – №4 (24). - С. 200-210 en_US
dc.description.abstract У статті висвітлено комунікаційне забезпечення підприємств упродовж інноваційного циклу продукції, наведено горизонтальний і вертикальний аналітичний зріз інноваційного процесу підприємств. Важливе науково-практичне значення має встановлена відповідність маркетингових комунікацій до етапів інноваційного циклу en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧДІЕУ en_US
dc.relation.ispartofseries Економіка;Серія 1
dc.subject маркетингові комунікації, інноваційний процес, споживчі переваги, економічна ефективність, інноваційний маркетинг en_US
dc.title Застосування інструментів маркетингових комунікацій підприємств упродовж інноваційного циклу продукції en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу