IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Інформаційні потреби туристичних підприємств в умовах ринкової самоорганізації

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зайцева,, І.О.
dc.contributor.author Самойленко,, В.К.
dc.date.accessioned 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned 2015-12-30T11:07:20Z
dc.date.available 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available 2015-12-30T11:07:20Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/8130
dc.description Зайцева О. І. Інформаційні потреби туристичних підприємств в умовах ринкової самоорганізації / О. І. Зайцева,, К. В. Самойленко, // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. - 2014. - № 2 (22). - C. 33-36 en_US
dc.description.abstract У статті обґрунтовано необхідність використання інформаційних технологій в управлінні туристичними підприємствами. Досліджено вплив інформаційних технологій на якість туристичного продукту. Проведено SWOT-аналіз можливостей і загроз при розробці глобальної туристичної інформаційної системи. Запропоновано модель використання інформаційних технологій для забезпечення якості туристичних послуг. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління; № 2 (22)
dc.title Інформаційні потреби туристичних підприємств в умовах ринкової самоорганізації en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу