IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Методологія формування та розвитку стратегічного партнерства в туризмі

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Босовська, В.М.
dc.date.accessioned 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned 2015-12-30T11:19:36Z
dc.date.available 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available 2015-12-30T11:19:36Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/8184
dc.description Босовська М. В. Методологія формування та розвитку стратегічного партнерства в туризмі / М. В. Босовська // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. - 2014. - № 4 (24) . - C. 115-122 en_US
dc.description.abstract У статті доведено необхідність стратегічного партнерства між суб’єктами туристичної діяльності як перспективного напряму розвитку інтеграційних процесів підприємств. Це дозволило зробити висновок про необхідність конструктивного наукового переосмислення методології інтегрування на основі стратегічного партнерства, визначення його особливостей, етапів, процесів його реалізації. Сформовано методологічні засади формування та розвитку стратегічного партнерства з використанням процесно - портфельного підходу шляхом структурування та систематизації етапів виконання бізнес - процесів партнерства, з ідентифікацією факторів, критеріїв, показників та узгодження результатів консолідованої діяльності. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління; № 4 (24)
dc.title Методологія формування та розвитку стратегічного партнерства в туризмі en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу