Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кайдаш, М. Д. | |
dc.date.accessioned | 2016-01-12T14:44:52Z | |
dc.date.available | 2016-01-12T14:44:52Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/8329 | |
dc.description | Кайдаш, М. Д. Деякі аспекти підвищення навчальної активності студентів в умовах переходу до кредитно-модульної системи / М. Д. Кайдаш // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. – 2008. – Вип. №53. – С. 28-32. | en_US |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі підвищення навчальної активності студентів в умовах модульного навчання відповідно до вимог Болонського процесу. Активність студентів в навчальній діяльності розглядається в залежності від таких факторів, як вміння самостійно набувати знання та мотивація до навчання. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | ЧДПУ ім. Т. Г. Шевченка | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Вісник Чернігівського державного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки;Вип №53 | |
dc.subject | модульне навчання | en_US |
dc.subject | активність студента в навчальній діяльності | en_US |
dc.subject | самостійна роботи студента | en_US |
dc.subject | мотивація до навчання | en_US |
dc.title | Деякі аспекти підвищення навчальної активності студентів в умовах переходу до кредитно-модульної системи | en_US |
dc.type | Article | en_US |