dc.contributor.author |
Виноходова, С. Г.
|
|
dc.date.accessioned |
2016-01-30T16:14:57Z |
|
dc.date.available |
2016-01-30T16:14:57Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/8663 |
|
dc.description |
Виноходова С. Г. Адаптація аналітичних інструментів маркетингового планування до застосування страховими компаніями / С. Г. Виноходова // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. - 2009. -№2(3) . - C. 151-161 |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті пропонується розроблений автором перелік аналітичного інструментарію, що може бути використаний на першому етапі планування маркетингової діяльності страхових компаній – етапі стратегічного маркетингового аналізу. Вибір інструментів зумовлений специфікою маркетингової діяльності у страхуванні. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: ЧДІЕУ |
en_US |
dc.subject |
страхова компанія |
en_US |
dc.subject |
маркетингова діяльність |
en_US |
dc.subject |
планування |
en_US |
dc.subject |
стратегічний маркетинговий аналіз |
en_US |
dc.subject |
інструменти |
en_US |
dc.title |
Адаптація аналітичних інструментів маркетингового планування до застосування страховими компаніями |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |