IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Адаптація аналітичних інструментів маркетингового планування до застосування страховими компаніями

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Виноходова, С. Г.
dc.date.accessioned 2016-01-30T16:14:57Z
dc.date.available 2016-01-30T16:14:57Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/8663
dc.description Виноходова С. Г. Адаптація аналітичних інструментів маркетингового планування до застосування страховими компаніями / С. Г. Виноходова // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. - 2009. -№2(3) . - C. 151-161 en_US
dc.description.abstract У статті пропонується розроблений автором перелік аналітичного інструментарію, що може бути використаний на першому етапі планування маркетингової діяльності страхових компаній – етапі стратегічного маркетингового аналізу. Вибір інструментів зумовлений специфікою маркетингової діяльності у страхуванні. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧДІЕУ en_US
dc.subject страхова компанія en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject планування en_US
dc.subject стратегічний маркетинговий аналіз en_US
dc.subject інструменти en_US
dc.title Адаптація аналітичних інструментів маркетингового планування до застосування страховими компаніями en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу