dc.contributor.author |
Герасимчук, З. В.
|
|
dc.contributor.author |
Ракша, Н. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2016-01-30T16:42:08Z |
|
dc.date.available |
2016-01-30T16:42:08Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/8667 |
|
dc.description |
Герасимчук З. В. Теоретичні засади формування конкурентних переваг малого підприємства як основи підвищення рівня його конкурентоспроможності / З. В. Герасимчук, Н. В. Ракша // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. - 2009. -№3(4) . - C. 32-41 |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті обґрунтовується важливість володіння малим підприємством конкурентними перевагами, їх активізація як основного фактора підвищення рівня його конкурентоспроможності в умовах високого конкурентного тиску та мінливого зовнішнього середовища. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: ЧДІЕУ |
en_US |
dc.title |
Теоретичні засади формування конкурентних переваг малого підприємства як основи підвищення рівня його конкурентоспроможності |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |