dc.contributor.author |
Костюченко, А. М.
|
|
dc.date.accessioned |
2016-01-31T21:34:44Z |
|
dc.date.available |
2016-01-31T21:34:44Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/8705 |
|
dc.description |
Костюченко А. М. Проблеми організації системи інтегрованих маркетингових комунікацій на підприємстві та шляхи їх вирішення / А. М. Костюченко // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. - 2010. - №2(6) . - C. 78-85 |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто переваги інтегрованих маркетингових комунікацій та ключові проблеми, із якими стикається організація на шляху їх впровадження, та описано базовий алгоритм введення системи інтегрованих маркетингових комунікацій. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: ЧДІЕУ |
en_US |
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.subject |
інтегровані маркетингові комунікації (ІМК) |
en_US |
dc.subject |
інтеграція |
en_US |
dc.subject |
алгоритм |
en_US |
dc.subject |
чинники |
en_US |
dc.title |
Проблеми організації системи інтегрованих маркетингових комунікацій на підприємстві та шляхи їх вирішення |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |