IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Сучасний інструментарій маркетингових досліджень: стан та перспективи розвитку

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Суворова, С. Г.
dc.date.accessioned 2016-02-03T12:28:27Z
dc.date.available 2016-02-03T12:28:27Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/8833
dc.description Суворова, С. Г. Сучасний інструментарій маркетингових досліджень: стан та перспективи розвитку / С. Г. Суворова // Науковий вісник ЧДІЕУ. Серія 1: Економіка. - 2011. - № 1 (9). - С. 139-148. en_US
dc.description.abstract У статті розглянуто основні особливості маркетингових досліджень на сучасному етапі, визначено основний методичний інструментарій досліджень. Проаналізовано стан та перспективи розвитку мар- кетингових досліджень в Україні. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧДІЕУ en_US
dc.relation.ispartofseries ;№ 1 (9)
dc.subject маркетингові дослідження en_US
dc.subject методи маркетингових досліджень en_US
dc.subject інструментарій дослідження en_US
dc.subject інформація en_US
dc.subject marketing research en_US
dc.subject methods of marketing research en_US
dc.subject marketing research toolkit en_US
dc.subject data en_US
dc.title Сучасний інструментарій маркетингових досліджень: стан та перспективи розвитку en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу