IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Комплекс маркетингу вищого навчального закладу як запорука його ефективного функціонування на ринку знань

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Майковська, В. І.
dc.date.accessioned 2016-02-03T12:44:33Z
dc.date.available 2016-02-03T12:44:33Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/8844
dc.description Майковська В. І. Комплекс маркетингу вищого навчального закладу як запорука його ефективного функціонування на ринку знань / В. І. Майковська // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. - 2010. - №4(8) . - C. 103-107 en_US
dc.description.abstract У статті досліджено передумови існування й особливості формування ринку знань в Україні. Визначено сутність комплексу маркетингу вищого навчального закладу, проаналізовано його структуру. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧДІЕУ en_US
dc.subject ринок знань en_US
dc.subject інтелектуальні продукти en_US
dc.subject знання en_US
dc.subject товар en_US
dc.subject комплекс маркетингу en_US
dc.subject концепція «4Р» en_US
dc.subject товарна політика en_US
dc.subject збутова політика en_US
dc.subject цінова політика en_US
dc.subject комунікаційна політика en_US
dc.title Комплекс маркетингу вищого навчального закладу як запорука його ефективного функціонування на ринку знань en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record