IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Удосконалення управління маркетинговими комунікаціями туристичних підприємств

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Сіренко, К. В.
dc.date.accessioned 2016-02-03T12:48:24Z
dc.date.available 2016-02-03T12:48:24Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/8845
dc.description Сіренко К. В. Удосконалення управління маркетинговими комунікаціями туристичних підприємств / К. В. Сіренко // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. - 2010. - №4(8) . - C. 108-111 en_US
dc.description.abstract У статті обґрунтовано теоретичну сутність та необхідність урахування при проектуванні системи управління маркетинговими комунікаціями специфічних факторів, які притаманні туристичним підприємствам; запропоновано інтегровану модель комунікаційного та маркетингового комунікаційного процесу, яка дозволить визначити принципи формування системи управління маркетинговими комунікаціями туристичних підприємств. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧДІЕУ en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject управління en_US
dc.subject інтегровані маркетингові комунікації (ІМК) en_US
dc.subject маркетингова стратегія en_US
dc.title Удосконалення управління маркетинговими комунікаціями туристичних підприємств en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record