dc.contributor.author |
Сіренко, К. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2016-02-03T12:48:24Z |
|
dc.date.available |
2016-02-03T12:48:24Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/8845 |
|
dc.description |
Сіренко К. В. Удосконалення управління маркетинговими комунікаціями туристичних підприємств / К. В. Сіренко // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. - 2010. - №4(8) . - C. 108-111 |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті обґрунтовано теоретичну сутність та необхідність урахування при проектуванні системи управління маркетинговими комунікаціями специфічних факторів, які притаманні туристичним підприємствам; запропоновано інтегровану модель комунікаційного та маркетингового комунікаційного процесу, яка дозволить визначити принципи формування системи управління маркетинговими комунікаціями туристичних підприємств. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: ЧДІЕУ |
en_US |
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.subject |
управління |
en_US |
dc.subject |
інтегровані маркетингові комунікації (ІМК) |
en_US |
dc.subject |
маркетингова стратегія |
en_US |
dc.title |
Удосконалення управління маркетинговими комунікаціями туристичних підприємств |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |