dc.contributor.author |
Сіренко, К. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2016-02-03T13:04:43Z |
|
dc.date.available |
2016-02-03T13:04:43Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/8851 |
|
dc.description |
Сіренко, К. В. Методичні аспекти аналізу та дослідження ефективності комунікаційної політики підпри-
ємств туристичної сфери / К. В. Сіренко // Науковий вісник ЧДІЕУ. Серія 1: Економіка. - 2011. - № 1 (9). - С. 204-206. |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті обґрунтована теоретична сутність ефективності комунікаційної політики туристичних підприємств; запропонована детермінована модель ефективності обслуговування туриста туроператорами країни та проаналізована структура витрат на маркетингові комунікації туристичних підприємств. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧДІЕУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
;№ 1 (9) |
|
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.subject |
туристичний оператор |
en_US |
dc.subject |
детермінована модель ефективності |
en_US |
dc.subject |
маркетингові комунікації |
en_US |
dc.subject |
marketing |
en_US |
dc.subject |
tour operator |
en_US |
dc.subject |
deterministic model of efficiency |
en_US |
dc.subject |
marketing communications |
en_US |
dc.title |
Методичні аспекти аналізу та дослідження ефективності комунікаційної політики підприємств туристичної сфери |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |