ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Катинська, М. З.
dc.date.accessioned 2016-02-03T15:19:41Z
dc.date.available 2016-02-03T15:19:41Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/8857
dc.description Катинська М. З. Основні чинники та проблеми розвитку електронної торгівлі / М. З. Катинська // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. - 2010. - №4(8) . - C. 116-122 en_US
dc.description.abstract У статті визначено основні чинники, проблеми та напрями розвитку торговельної діяльності в сфері електронної торгівлі. Показано тенденції зміни користувачів Інтернет. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧДІЕУ en_US
dc.subject електронна торгівля en_US
dc.subject Інтернет en_US
dc.subject електронний магазин en_US
dc.title Основні чинники та проблеми розвитку електронної торгівлі en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу