IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Використання бенчмаркінгу у формуванні конкурентоспроможного профілю підприємства

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ладонько, Л. С.
dc.contributor.author Калінько, І. В.
dc.contributor.author Старченко, Г. В.
dc.date.accessioned 2016-02-04T11:39:44Z
dc.date.available 2016-02-04T11:39:44Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/8872
dc.description Ладонько, Л. С. Використання бенчмаркінгу у формуванні конкурентоспроможного профілю підприємства / Л. С. Ладонько, І. В. Калінько, Г. В. Старченко // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. Сер. Економіка. - 2010. - №4(8) . - C. 163-172 en_US
dc.description.abstract У статті досліджено бенчмаркінг, як метод удосконалення бізнес-процесів. Представлені авторські пропозиції щодо визначення конкурентної сили підприємств-конкурентів включених до групи «бенчмарк». en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧДІЕУ en_US
dc.subject бенчмаркінг en_US
dc.subject конкурентна сила en_US
dc.subject підприємства-конкуренти en_US
dc.title Використання бенчмаркінгу у формуванні конкурентоспроможного профілю підприємства en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу