dc.contributor.author |
Пазюк, В. Л.
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.accessioned |
2016-02-27T14:52:16Z |
|
dc.date.available |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.available |
2016-02-27T14:52:16Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.uri |
|
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/9382 |
|
dc.description |
Пазюк, В. Л. Визначення ефективності винного бренда / В. Л. Пазюк // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2015. – №3 (3). – C. 171-175. |
en_US |
dc.description.abstract |
Стаття присвячена визначенню ефективності винного бренда. Розкрито соціальну спрямованість бренда, послідовність його формування. Зазначено основні фактори, що впливають на ефективність винного бренда. Визначено підґрунтя для створення винного бренда. Доведено, що ефективність винного бренда залежить як від приросту прибутку, завдяки його наявності, так і складових витрат, пов’язаних з формуванням та просуванням бренда. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Проблеми і перспективи економіки та управління; №3 (3) |
|
dc.subject |
бренд |
en_US |
dc.subject |
формування бренда |
en_US |
dc.subject |
ефективність бренда |
en_US |
dc.subject |
соціальна спрямованість бренда |
en_US |
dc.title |
Визначення ефективності винного бренда |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |