ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пазюк, В. Л.
dc.date.accessioned 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned 2016-02-27T14:52:16Z
dc.date.available 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available 2016-02-27T14:52:16Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/9382
dc.description Пазюк, В. Л. Визначення ефективності винного бренда / В. Л. Пазюк // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2015. – №3 (3). – C. 171-175. en_US
dc.description.abstract Стаття присвячена визначенню ефективності винного бренда. Розкрито соціальну спрямованість бренда, послідовність його формування. Зазначено основні фактори, що впливають на ефективність винного бренда. Визначено підґрунтя для створення винного бренда. Доведено, що ефективність винного бренда залежить як від приросту прибутку, завдяки його наявності, так і складових витрат, пов’язаних з формуванням та просуванням бренда. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Проблеми і перспективи економіки та управління; №3 (3)
dc.subject бренд en_US
dc.subject формування бренда en_US
dc.subject ефективність бренда en_US
dc.subject соціальна спрямованість бренда en_US
dc.title Визначення ефективності винного бренда en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу