dc.contributor.author |
Дубницький, В. І.
|
|
dc.contributor.author |
Комірна, В. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.accessioned |
2016-02-27T14:55:26Z |
|
dc.date.available |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.available |
2016-02-27T14:55:26Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.uri |
|
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/9390 |
|
dc.description |
Дубницький, В. І. Особливості економіко-математичного моделювання вибору маркетингових рішень у ринкових умовах / В. І. Дубницький, В. В. Комірна // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2015. – №3 (3). – C. 34-44. |
en_US |
dc.description.abstract |
Представлено авторський підхід до вибору маркетингових рішень за допомогою економіко-математичного моделювання, враховуючи особливості роботи підприємства в умовах ринку. Проаналізовано та узагальнено наявні математичні моделі та побудовано вдосконалені математичні моделі економічних інтересів виробників в умовах конкурентного ринку з урахуванням вибору виробничої програми, що враховує обмеженість матеріальних, трудових і фінансових ресурсів, конкурентний ризик, «вторгнення» на ринок інших виробників, ризик погашення дебіторської заборгованості споживачами, незабезпеченими фінансовими ресурсами, які є неплатоспроможними, рівень інфляції у теперішній час та перспективи її розвитку. |
en_US |
dc.language.iso |
ru |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Проблеми і перспективи економіки та управління; №3 (3) |
|
dc.subject |
економіко-математичне моделювання |
en_US |
dc.subject |
інноваційно-маркетингова діяльність |
en_US |
dc.subject |
управління |
en_US |
dc.subject |
маркетингова стратегія |
en_US |
dc.subject |
синергізм |
en_US |
dc.title |
Особливості економіко-математичного моделювання вибору маркетингових рішень у ринкових умовах |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |