dc.contributor.author |
Кулієва, Д. С.
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.accessioned |
2016-02-27T15:09:12Z |
|
dc.date.available |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.available |
2016-02-27T15:09:12Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.uri |
|
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/9408 |
|
dc.description |
Кулієва, Д. С. Теоретичні аспекти маркетингового менеджменту сучасного туристичного підприємства / Д. С. Кулієва // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2015. – №2 (2). – C. 169-173. |
en_US |
dc.description.abstract |
Досліджено та узагальнено теоретичні аспекти маркетингового менеджменту на туристичному підприємстві. Проаналізовано останні публікації і дослідження формування та напрямів використання маркетингового менеджменту на сучасному підприємстві. Визначено поняття маркетингу і менеджменту як окремих знань для більш глибокого розуміння поняття «маркетинговий менеджмент». Висвітлено роль та необхідність застосування маркетингового менеджменту для ефективної діяльності сучасного туристичного підприємства в ринкових умовах та в умовах глобалізації економіки. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Проблеми і перспективи економіки та управління; №2 (2) |
|
dc.subject |
система |
en_US |
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.subject |
менеджмент |
en_US |
dc.subject |
туризм |
en_US |
dc.subject |
аналіз |
en_US |
dc.subject |
туристичний продукт |
en_US |
dc.subject |
туристичне підприємство |
en_US |
dc.title |
Теоретичні аспекти маркетингового менеджменту сучасного туристичного підприємства |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |