IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Теоретичні аспекти маркетингового менеджменту сучасного туристичного підприємства

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кулієва, Д. С.
dc.date.accessioned 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned 2016-02-27T15:09:12Z
dc.date.available 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available 2016-02-27T15:09:12Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/9408
dc.description Кулієва, Д. С. Теоретичні аспекти маркетингового менеджменту сучасного туристичного підприємства / Д. С. Кулієва // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2015. – №2 (2). – C. 169-173. en_US
dc.description.abstract Досліджено та узагальнено теоретичні аспекти маркетингового менеджменту на туристичному підприємстві. Проаналізовано останні публікації і дослідження формування та напрямів використання маркетингового менеджменту на сучасному підприємстві. Визначено поняття маркетингу і менеджменту як окремих знань для більш глибокого розуміння поняття «маркетинговий менеджмент». Висвітлено роль та необхідність застосування маркетингового менеджменту для ефективної діяльності сучасного туристичного підприємства в ринкових умовах та в умовах глобалізації економіки. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Проблеми і перспективи економіки та управління; №2 (2)
dc.subject система en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject менеджмент en_US
dc.subject туризм en_US
dc.subject аналіз en_US
dc.subject туристичний продукт en_US
dc.subject туристичне підприємство en_US
dc.title Теоретичні аспекти маркетингового менеджменту сучасного туристичного підприємства en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу