ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Голуб, С. В.
dc.contributor.author Жирякова, І. А.
dc.date.accessioned 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned 2016-05-03T13:57:41Z
dc.date.available 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available 2016-05-03T13:57:41Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/9949
dc.description Голуб, С. В. Новий підхід до концептуалізації знань / С. В. Голуб, І. А. Жирякова // Технічні науки та технології. – 2015. – № 2 (2). – C. 78-82. en_US
dc.description.abstract Процес прийняття рішень у багатьох предметних областях – завдання досить нетривіальне, яке вимагає оброблення та аналізу великих обсягів інформації, що надходить ззовні, для обґрунтування прийнятих рішень. Отже, автоматизація процесу прийняття рішень є досить актуальним завданням сьогодення та однією з основних проблем під час створення будь-якої інтелектуальної системи, адже передбачає комплексний аналіз наявних підходів до роботи зі знаннями та вибір моделі їх подання. Саме модель подання знань визначає архітектуру, можливості і властивості системи, а також методи придбання знань інтелектуальною системою і роботи з ними. Тому в межах цього напрямку досліджень актуальним практичним завданням, рішення якого пропонується в цій роботі, є розроблення нового підходу до концептуалізації знань для формування баз знань, який би дозволив сформувати адаптивні стратегії роботи з ними. Такий підхід припускає інші принципи збереження знань для їх подальшого індуктивного моделювання, що дозволить спростити процедуру отримання нових знань. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Технічні науки та технології; №2 (2)
dc.subject прийняття рішень en_US
dc.subject концептуалізації знань en_US
dc.subject база знань en_US
dc.subject модель подання знань en_US
dc.subject індуктивне моделювання en_US
dc.title Новий підхід до концептуалізації знань en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу