Перегляд зібрання за групою - Автори e1106ac8-2064-4b08-b030-abf49e617c92

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 6 із 6
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни "Маркетингові комунікації" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" всіх форм навчанняКарпенко, Ю. М.; Карпенко, Н. Л.
2013Оцінювання вартості світових та українських брендівКарпенко, Ю. М.; Карпенко, Н. Л.
2016Переддипломна практика. Методичні вказівки з організації практики студентів спеціальності "Маркетинг" освітньо-кваліфікаційного рівня “Спеціаліст” та “Магістр” денної форми навчанняКарпенко, Ю. М.; Карпенко, Н. Л.
2012Специфічні риси сучасного маркетингу в УкраїніКарпенко, Ю. М.; Карпенко, Н. Л.
2015Стратегічні пріоритети розвитку промислового сектору економікиКосач, І. А.; Савченко, В. Ф.; Вдовенко, С. М.; Микитенко, В. В.; Кузьменко, Л. М.; Ткаленко, Н. В.; Мовчан, О. П.; Желдак, Я. Л.; Ладонько, Л. С.; Демешок, О. О.; Лимар, В. В.; Кунденко, А. В.; Лаптій, Т. М.; Філіппова, Н. В.; Старченко, Г. В.; Калінько, І. В.; Дорош, М. С.; Ітченко, Д. М.; Михайловська, О. В.; Карпенко, Ю. М.; Карпенко, Н. Л.; Клименко, О. М.; Полякова, О. В.
2015Імідж вищого навчального закладу: основні складові та проблеми формуванняКарпенко, Ю. М.; Карпенко, Н. Л.