Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/1870
Назва: Оцінювання вартості світових та українських брендів
Автори: Карпенко, Ю. М.
Карпенко, Н. Л.
Ключові слова: бренд
вартість бренду
брендінг
моделі оцінки вартості бренду
Дата публікації: 2013
Серія/номер: Формування ринкової економіки;Вип. 30
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюються окремі методики оцінки вартості брендів, проаналізована галузева структура провідних світових та українських брендів, оцінена динаміка зміни їх вартості. Окреслені основні перспективи українського брендінгу.
Опис: Карпенко, Ю. М. Оцінювання вартості світових та українських брендів / Ю. М. Карпенко, Н. Л. Карпенко // Формування ринкової економіки. – 2013. – Вип. 30. – С. 569–579.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/1870
Розташовується у зібраннях:Карпенко Ю. М.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Karpenko_Otsinyuvannya vartosti .pdfстатья396,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.