Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/10255
Назва: Маркетингові стратегії розвитку туристичних підприємств
Автори: Сугоняко, Д. О.
Грихно, Ю. С.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Чернігів: ЧНТУ
Серія/номер: Економічні науки; № 4 (54)
Короткий огляд (реферат): У статті наведено засади та роль маркетингових досліджень у діяльності туристичних підприємств. Запропоновані маркетингові стратегії відповідно до становища підприємства на ринку туристичних послуг та визначені особливості їх побудови.
Опис: Сугоняко, Д. О. Маркетингові стратегії розвитку туристичних підприємств / Д. О. Сугоняко, Ю. С. Грихно // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2011. – № 4 (54). – C. 163-168.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): 
http://ir.stu.cn.ua/123456789/10255
Розташовується у зібраннях:Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки". — 2011. — №4 (54)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
594.pdfстаття146,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.