Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/10261
Назва: Маркетингові підходи щодо розвитку рекреаційної сфери регіону
Автори: Анопрієнко, В. О.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Чернігів: ЧНТУ
Серія/номер: Економічні науки; № 4 (54)
Короткий огляд (реферат): Визначена роль маркетингу в процесі адаптації підприємств рекреаційної сфери до ринкових умов господарювання. Розкрита сутність маркетингового підходу до інноваційного розвитку ринку рекреаційних послуг.
Опис: Анопрієнко, В. О. Маркетингові підходи щодо розвитку рекреаційної сфери регіону / В. О. Анопрієнко // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2011. – № 4 (54). – C. 204-211.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): 
http://ir.stu.cn.ua/123456789/10261
Розташовується у зібраннях:Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки". — 2011. — №4 (54)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
600.pdfстаття328,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.