Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/10447
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІльєнко, О. В.
dc.date.accessioned2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned2016-07-03T10:16:36Z
dc.date.available2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available2016-07-03T10:16:36Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/10447
dc.descriptionІльєнко, О. В. Формування загальної цінової стратегії зміцнення міжнародної маркетингової підприємницької безпеки / О. В. Ільєнко // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2012. – № 3 (60). – C. 28-32.en_US
dc.description.abstractУ статті сформовані загальні цінові стратегії зміцнення міжнародної маркетингової підприємницької безпеки в кризових умовах розвитку світогосподарської системи.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів: ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesЕкономічні науки; № 3 (60)
dc.subjectцінова стратегіяen_US
dc.subjectміжнародна маркетингова підприємницька безпекаen_US
dc.subjectсвітова господарська системаen_US
dc.titleФормування загальної цінової стратегії зміцнення міжнародної маркетингової підприємницької безпекиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки". — 2012. — №3 (60)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
273.pdfстаття304,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.