Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/10447
Назва: Формування загальної цінової стратегії зміцнення міжнародної маркетингової підприємницької безпеки
Автори: Ільєнко, О. В.
Ключові слова: цінова стратегія
міжнародна маркетингова підприємницька безпека
світова господарська система
Дата публікації: 2012
Видавництво: Чернігів: ЧНТУ
Серія/номер: Економічні науки; № 3 (60)
Короткий огляд (реферат): У статті сформовані загальні цінові стратегії зміцнення міжнародної маркетингової підприємницької безпеки в кризових умовах розвитку світогосподарської системи.
Опис: Ільєнко, О. В. Формування загальної цінової стратегії зміцнення міжнародної маркетингової підприємницької безпеки / О. В. Ільєнко // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2012. – № 3 (60). – C. 28-32.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): 
http://ir.stu.cn.ua/123456789/10447
Розташовується у зібраннях:Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки". — 2012. — №3 (60)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
273.pdfстаття304,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.