Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/10458
Назва: Аналітичний моніторинг ринку продукції овочівництва
Автори: Царук, Н. Г.
Ключові слова: ринок
моніторинг
аналіз
управлінське рішення
слабкий сигнал
превентивні заходи
Дата публікації: 2012
Видавництво: Чернігів: ЧНТУ
Серія/номер: Економічні науки; № 3 (60)
Короткий огляд (реферат): Подано методичні підходи до створення системи аналітичного моніторингу, яка синтезує результати спостереження з їх аналітичною оцінкою.
Опис: Царук, Н. Г. Аналітичний моніторинг ринку продукції овочівництва / Н. Г. Царук // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2012. – № 3 (60). – C. 150-157.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): 
http://ir.stu.cn.ua/123456789/10458
Розташовується у зібраннях:Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки". — 2012. — №3 (60)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
291.pdfстаття288,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.