Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/10501
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБазілінська, О. Я.-
dc.contributor.authorКривошия, О. А.-
dc.date.accessioned2015-09-22T12:38:53Z-
dc.date.accessioned2016-07-07T11:26:59Z-
dc.date.available2015-09-22T12:38:53Z-
dc.date.available2016-07-07T11:26:59Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.uri-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/10501-
dc.descriptionБазілінська, О. Я. Етапи формування стратегії ціноутворення в умовах інформаційної асиметрії: побудова базової теоретичної моделі / О. Я. Базілінська, О. А. Кривошия // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2012. – № 4 (62). – C. 5-9.en_US
dc.description.abstractВизначено сутність поняття «стратегія ціноутворення». Досліджено основні фактори, що впливають на процес формування ціни та запропоновано теоретичну модель ціноутворення підприємства в умовах інформаційної асиметрії. Определена сущность понятия «стратегия ценообразования».en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів: ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesЕкономічні науки; № 4 (62)-
dc.subjectстратегія ціноутворенняen_US
dc.subjectмодель ціноутворенняen_US
dc.subjectінформаційна асиметріяen_US
dc.titleЕтапи формування стратегії ціноутворення в умовах інформаційної асиметрії: побудова базової теоретичної моделіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки". — 2012. — №4 (62)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
356.pdfстаття181,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.