Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/10501
Назва: Етапи формування стратегії ціноутворення в умовах інформаційної асиметрії: побудова базової теоретичної моделі
Автори: Базілінська, О. Я.
Кривошия, О. А.
Ключові слова: стратегія ціноутворення
модель ціноутворення
інформаційна асиметрія
Дата публікації: 2012
Видавництво: Чернігів: ЧНТУ
Серія/номер: Економічні науки; № 4 (62)
Короткий огляд (реферат): Визначено сутність поняття «стратегія ціноутворення». Досліджено основні фактори, що впливають на процес формування ціни та запропоновано теоретичну модель ціноутворення підприємства в умовах інформаційної асиметрії. Определена сущность понятия «стратегия ценообразования».
Опис: Базілінська, О. Я. Етапи формування стратегії ціноутворення в умовах інформаційної асиметрії: побудова базової теоретичної моделі / О. Я. Базілінська, О. А. Кривошия // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2012. – № 4 (62). – C. 5-9.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): 
http://ir.stu.cn.ua/123456789/10501
Розташовується у зібраннях:Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки". — 2012. — №4 (62)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
356.pdfстаття181,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.