Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/10503
Назва: Роль концепції міжнародного маркетингу в підвищенні ефективності маркетингових механізмів
Автори: Ільєнко, О. В.
Ключові слова: міжнародний маркетинг
глобалізація країни з трансформаційною економікою
модель міжнародного маркетингу
Дата публікації: 2012
Видавництво: Чернігів: ЧНТУ
Серія/номер: Економічні науки; № 4 (62)
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто питання розвитку концепції міжнародного маркетингу з зосередженням уваги на активізації вирішення окремих проблем через підвищення ефективності маркетингового механізму міжнародного напряму і розвитку його інструментарію.
Опис: Ільєнко, О. В. Роль концепції міжнародного маркетингу в підвищенні ефективності маркетингових механізмів / О. В. Ільєнко // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2012. – № 4 (62). – C. 32-37.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): 
http://ir.stu.cn.ua/123456789/10503
Розташовується у зібраннях:Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки". — 2012. — №4 (62)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
360.pdfстаття181,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.