Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/10741
Назва: Теорія квазіконкурентних ринків і аудиторський бізнес: проблеми ідентифікації
Автори: Петраков, Я. В.
Ключові слова: ринок аудиторських послуг
«Велика четвірка»
глокалізація
квазіконкурентний ринок
вхідні бар’єри
особливості ринку
Дата публікації: 2013
Видавництво: Чернігів: ЧНТУ
Серія/номер: Економічні науки; № 3 (68)
Короткий огляд (реферат): Протягом останнього десятиліття ринок аудиторських послуг істотно не змінився. Втім, побоювання його подальшої монополізації та концентрації ринкової влади у лідерів галузі лише зросли, посилюючи дебати щодо удосконалення системи її регулювання. Підходи до аналізу сутності та структури ринку в рамках теорії організації галузевих ринків дозволяють стверджувати про квазіконкурентний характер аудиторського бізнесу, ідентифікувати його специфічні властивості та дослідити особливості входження на ринок. В статті проаналізовано поточний стан аудиторського ринку в Україні. Встановлено, що попри високий рівень концентрації в галузі через присутність представників «Великої четвірки», обрана ними стратегія глокалізації та позиціонування не становить загрози для вітчизняних аудиторів через інший сегмент клієнтів.
Опис: Петраков, Я. В. Теорія квазіконкурентних ринків і аудиторський бізнес: проблеми ідентифікації / Я. В. Петраков // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2013. – № 3 (68). – C. 248-258.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): 
http://ir.stu.cn.ua/123456789/10741
Розташовується у зібраннях:Петраков Я. В.: наукові статті
Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки". — 2013. — №3 (68)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
970.pdfстаття252,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.