Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/10743
Назва: Вплив стратегій компаній «великої четвірки» на їх глобальну конкурентоспроможність
Автори: Шульга, С. В.
Ключові слова: «Велика четвірка»
корпоративні стратегії
позиціонування
структура ринку
аудиторські послуги
консультування
Pwc
Ernst&Young
KPMG
Deloitte
Дата публікації: 2013
Видавництво: Чернігів: ЧНТУ
Серія/номер: Економічні науки; № 3 (68)
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано глобальні стратегії діяльності аудиторських мереж «Великої четвірки» виходячи з територіальної присутності, виду наданих послуг, галузей економіки, цільових ринків. Узагальнено причини варіації конкурентоспроможності представників «Великої четвірки» на глобальному рівні.
Опис: Шульга, С. В. Вплив стратегій компаній «великої четвірки» на їх глобальну конкурентоспроможність / С. В. Шульга // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2013. – № 3 (68). – C. 237-242.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): 
http://ir.stu.cn.ua/123456789/10743
Розташовується у зібраннях:Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки". — 2013. — №3 (68)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
968.pdfстаття188,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.