Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/10797
Назва: Світовий досвід й українські реалії управління маркетингом
Автори: Краус, К. М.
Ключові слова: управління
маркетинг
якість
підприємство
споживач
цінність
Дата публікації: 2013
Видавництво: Чернігів: ЧНТУ
Серія/номер: Економічні науки; № 4 (70)
Короткий огляд (реферат): Досліджено особливості управління маркетингом суб’єктів господарювання економічно розвинених країн світу і визначено ключові принципи здійснення ними маркетингової діяльності. З’ясовано головні відмінності в управлінні маркетингом українських та закордонних підприємств. Розглянуто характерні риси управління маркетингом суб’єктів господарювання у США, Японії, країнах Західної Європи і Росії, а також їх практичний досвід у сфері управління якістю. Узагальнено основні засади управління якістю на підприємствах України та найгостріші проблеми у сфері його реалізації.
Опис: Краус, К. М. Світовий досвід й українські реалії управління маркетингом / К. М. Краус // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2013. – № 4 (70). – C. 322-329.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): 
http://ir.stu.cn.ua/123456789/10797
Розташовується у зібраннях:Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки". — 2013. — №4 (70)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1164.pdfстаття404,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.