Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/10806
Назва: Бренд як маркетинговий інструмент просування продукції на ринок
Автори: Черкаський, І. Б.
Пазюк, В. Л.
Ключові слова: бренд
брендинг
бренд-менеджмент
цінність бренда
конкуренція
товар
послуга
імідж
товарна марка
Дата публікації: 2013
Видавництво: Чернігів: ЧНТУ
Серія/номер: Економічні науки; № 4 (70)
Короткий огляд (реферат): Розглянуто визначення і сутність поняття «бренд», його використання як маркетингового інструменту на конкурентних ринках. Простежена еволюція бренда. Наведені приклади найдорожчих брендів світу та найпопулярніших серед вітчизняних споживачів брендів України.
Опис: Черкаський, І. Б. Бренд як маркетинговий інструмент просування продукції на ринок / І. Б. Черкаський, В. Л. Пазюк // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2013. – № 4 (70). – C. 32-40.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): 
http://ir.stu.cn.ua/123456789/10806
Розташовується у зібраннях:Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки". — 2013. — №4 (70)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1124.pdfстаття416,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.