Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/10812
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІльчук, В. П.-
dc.contributor.authorПазюк, В. Л.-
dc.date.accessioned2015-09-22T12:38:53Z-
dc.date.accessioned2016-07-18T00:39:49Z-
dc.date.available2015-09-22T12:38:53Z-
dc.date.available2016-07-18T00:39:49Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.uri-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/10812-
dc.descriptionІльчук, В. П. Брендингові технології на ринку інноваційної продукції / В. П. Ільчук, В. Л. Пазюк // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2014. – № 1 (72). – C. 12-16.en_US
dc.description.abstractПроаналізовано значення та вплив брендингових технологій на просування інноваційної продукції. Розроблено принципи формування та використання брендингових технологій стосовно інноваційного продукту, які відображають його суть, цінність та переваги.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів: ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesЕкономічні науки; № 1 (72)-
dc.subjectбрендингові технологіїen_US
dc.subjectінноваційний продуктen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectспоживачen_US
dc.titleБрендингові технології на ринку інноваційної продукціїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки". — 2014. — №1 (72)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1242.pdfстаття446,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.