Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/10812
Назва: Брендингові технології на ринку інноваційної продукції
Автори: Ільчук, В. П.
Пазюк, В. Л.
Ключові слова: брендингові технології
інноваційний продукт
бренд
маркетингові дослідження
споживач
Дата публікації: 2014
Видавництво: Чернігів: ЧНТУ
Серія/номер: Економічні науки; № 1 (72)
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано значення та вплив брендингових технологій на просування інноваційної продукції. Розроблено принципи формування та використання брендингових технологій стосовно інноваційного продукту, які відображають його суть, цінність та переваги.
Опис: Ільчук, В. П. Брендингові технології на ринку інноваційної продукції / В. П. Ільчук, В. Л. Пазюк // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2014. – № 1 (72). – C. 12-16.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): 
http://ir.stu.cn.ua/123456789/10812
Розташовується у зібраннях:Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки". — 2014. — №1 (72)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1242.pdfстаття446,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.