Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/10813
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовадло, К. Л.-
dc.date.accessioned2015-09-22T12:38:53Z-
dc.date.accessioned2016-07-18T00:39:49Z-
dc.date.available2015-09-22T12:38:53Z-
dc.date.available2016-07-18T00:39:49Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.uri-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/10813-
dc.descriptionКовадло, К. Л. Механізм підвищення конкурентного статусу підприємства / К. Л. Ковадло // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2014. – № 1 (72). – C. 34-38.en_US
dc.description.abstractСтаття присвячена розробленню етапів формування механізму управління конкурентним статусом підприємства та механізму підвищення конкурентного статусу підприємства з позиції сучасної теорії управління соціально-економічними системами, в межах якої цей механізм розглядається з урахуванням факторів зовнішнього та внутрішнього середовища й основних функцій менеджменту.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів: ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesЕкономічні науки; № 1 (72)-
dc.subjectмеханізм конкурентного статусуen_US
dc.subjectетапи формування механізму конкурентного статусуen_US
dc.subjectпідвищення конкурентного статусуen_US
dc.titleМеханізм підвищення конкурентного статусу підприємстваen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки". — 2014. — №1 (72)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1246.pdfстаття168,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.