Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/10813
Назва: Механізм підвищення конкурентного статусу підприємства
Автори: Ковадло, К. Л.
Ключові слова: механізм конкурентного статусу
етапи формування механізму конкурентного статусу
підвищення конкурентного статусу
Дата публікації: 2014
Видавництво: Чернігів: ЧНТУ
Серія/номер: Економічні науки; № 1 (72)
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена розробленню етапів формування механізму управління конкурентним статусом підприємства та механізму підвищення конкурентного статусу підприємства з позиції сучасної теорії управління соціально-економічними системами, в межах якої цей механізм розглядається з урахуванням факторів зовнішнього та внутрішнього середовища й основних функцій менеджменту.
Опис: Ковадло, К. Л. Механізм підвищення конкурентного статусу підприємства / К. Л. Ковадло // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2014. – № 1 (72). – C. 34-38.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): 
http://ir.stu.cn.ua/123456789/10813
Розташовується у зібраннях:Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки". — 2014. — №1 (72)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1246.pdfстаття168,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.