Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/10870
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПазюк, В. Л.-
dc.date.accessioned2015-09-22T12:38:53Z-
dc.date.accessioned2016-07-18T09:33:52Z-
dc.date.available2015-09-22T12:38:53Z-
dc.date.available2016-07-18T09:33:52Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.uri-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/10870-
dc.descriptionПазюк, В. Л. Механізм створення винного бренда / В. Л. Пазюк // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2014. – № 2 (74). – C. 147-152.en_US
dc.description.abstractРозроблено та проаналізовано механізм створення винного бренда, описано його значення та вплив на просування винної продукції. Встановлено фактори, що впливають на формування бренда винної продукції.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів: ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesЕкономічні науки; № 2 (74)-
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectвинна продукціяen_US
dc.subjectцінністьen_US
dc.subjectідеяen_US
dc.subjectдослідженняen_US
dc.subjectспоживачen_US
dc.subjectконкуренціяen_US
dc.titleМеханізм створення винного брендаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки". — 2014. — №2 (74)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1306.pdfстаття344,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.