Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/10870
Назва: Механізм створення винного бренда
Автори: Пазюк, В. Л.
Ключові слова: бренд
винна продукція
цінність
ідея
дослідження
споживач
конкуренція
Дата публікації: 2014
Видавництво: Чернігів: ЧНТУ
Серія/номер: Економічні науки; № 2 (74)
Короткий огляд (реферат): Розроблено та проаналізовано механізм створення винного бренда, описано його значення та вплив на просування винної продукції. Встановлено фактори, що впливають на формування бренда винної продукції.
Опис: Пазюк, В. Л. Механізм створення винного бренда / В. Л. Пазюк // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2014. – № 2 (74). – C. 147-152.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): 
http://ir.stu.cn.ua/123456789/10870
Розташовується у зібраннях:Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки". — 2014. — №2 (74)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1306.pdfстаття344,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.