Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/10948
Назва: Вплив соціальної відповідальності бізнесу на конкурентоспроможність підприємств аграрного сектору
Автори: Гнатьєва, Т. М.
Ніколюк, О. В.
Ключові слова: соціальна відповідальність бізнесу
конкурентоспроможність
репутація підприємства
соціальні інвестиції
Дата публікації: 2014
Видавництво: Чернігів: ЧНТУ
Серія/номер: Економічні науки; № 4 (76)
Короткий огляд (реферат): Досліджено розвиток соціально відповідального бізнесу, його здатність впливати на зростання конкуренто­спроможність підприємств агропромислового виробництва. Розглянуто систему механізмів зовнішньої комунікації між зацікавленими сторонами для досягнення цілей КСВ у вигляді зниження ризиків, підтримку репутації, отримання довгострокових конкурентних переваг.
Опис: Гнатьєва, Т. М. Вплив соціальної відповідальності бізнесу на конкурентоспроможність підприємств аграрного сектору / Т. М. Гнатьєва, О. В. Ніколюк // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2014. – № 4 (76). – C. 151-157.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): 
http://ir.stu.cn.ua/123456789/10948
Розташовується у зібраннях:Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки". — 2014. — №4 (76)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1384.pdfстаття382,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.