Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/11013
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБабаченко, Л. В.
dc.date.accessioned2016-08-25T12:20:51Z
dc.date.available2016-08-25T12:20:51Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/11013
dc.descriptionБабаченко, Л. В. Логістична складова ефективності маркетингу в товарній інноваційній політиці / Л. В. Бабаченко // Науковий вісник Херсонського державного університету. – 2016. – №16 (1). – С. 41-45.en_US
dc.description.abstractВ статті розглянуто основні властивості транспортних послуг та визначено, що попит на послуги визначається кон'юнктурою ринку і обумовлює специфічні особливості процесів виробництва та реалізації послуг. Зазначено основні положення, які визначають специфіку виробництва і споживання транспортних послуг. Уточнено характеристику транспортної послуги враховуючи те, що одним з основних у переліку споживчих властивостей даної послуги споживач називає вимогу ціна-якість.en_US
dc.language.isouken_US
dc.relation.ispartofseriesНауковий вісник Херсонського державного університету;№16 (1)
dc.subjectлогістикаen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectтранспортні послугиen_US
dc.titleЛогістична складова ефективності маркетингу в товарній інноваційній політиціen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Бабаченко Л. В.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2 Логіст.склад.ефект.PDFстаття327,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.